Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015

Εσύ, πόσες φορές θα πλήρωνες να αγοράσεις το ίδιο πράγμα;

Ας υποθέσουμε ότι θες ένα μπουκάλι λάδι.
Δίνεις λεφτά, αλλά ο μαγαζάτορας δεν σου δίνει το μπουκάλι. Σου ζητάει να ξαναπληρώσεις, και επειδή είναι καταφερτζής, ξαναπληρώνεις.
Αλλά ούτε τώρα σου δίνει το μπουκάλι λάδι.
Μετά, προφασιζόμενος την κρίση, το πολιτικό κόστος, και άλλες δικαιολογίες, σε αναγκάζει να
πληρώσεις άλλες δυο-τρείς φορές, χωρίς ωστόσο να σου δώσει ακόμα το λάδι.

Έχεις ήδη πληρώσει το πενταπλάσιο αντίτιμο ενός μπουκαλιού λάδι, αλλά δεν στο έχει δώσει.
Και σου ζητά να ξαναπληρώσεις και έκτη.

Ε, δεν το πληρώνεις, αλλά τον πιάνεις από τον γιακά.

Τις περίφημες μεταρρυθμίσεις, την ανασυγκρότηση της παραγωγής,εκσυγχρονισμό του κράτους, διαύγεια, τις έχουμε πληρώσει πολλές φορές, εδώ και δεκαετίες.

Αυτοί που υποτίθεται ότι θα μας τις έφερναν, έφαγαν τα ευρωπαικά λεφτά, με διορισμούς, με μίζες, με προμήθειες και στημένους διαγωνισμούς.

Άρα, αυτοί είναι που πλέον χρωστούν σε εμένα, είτε να μου επιστρέψουν τα λεφτά που μου πήραν ή να μου παραδώσουν το έργο χωρίς περαιτέρω πληρωμή.

Τσίπρα, το νού σου.

Θέλω δικαιοσύνη, τώρα.
Και θέλω έργο τώρα.

Δεν έχεις άλλες δικαιολογίες.
Αν πας να μου πάρεις άλλα λεφτά, για πράγματα που έχω ήδη πληρώσει στο πενταπλάσιο, θα σε σφάξω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: