Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Αφού το έκανα αυτό, μπορώ να κάνω τα πάντα!

Για κάποιο λόγο, πήρα να παχαίνω.
Χωρίς να αλλάξει τίποτα στη διατροφή μου, το σώμα μου αποφάσισε να είναι 65 κιλά, έτσι. Γιατί έτσι του κάπνισε.

Σίγουρα κάτι το ορμονικό θα είναι, αλλά όχι και να γίνουμε βυτία!
Τώρα η ζωή μου, ως δασκάλα, δεν είναι και πολύ δραστήρια, οπότε από άποψη σωματικής άσκησης
δε βλέπω φως. Θα μου πείς πήγαινε γυμναστήριο. Πότε όμως, που ο ελεύθερος χρόνος μου είναι αποκλειστικά μετά τις 11;

Έτσι λοιπόν, παράλληλα με κάποιες ασκήσεις που μου έδωσε ένας φίλος που ειδικεύεται σε αυτά για να κάνω στο σπίτι, αποφάσισα να κόψω ό,τι δεν κόβεται: καφές, ζάχαρη, ψωμί και κατεργασμένα τρόφιμα, όπως αλλαντικά, μπισκότα, μαγιονέζα, παραγγελίες, κοκ.

Το πρώτο που μου έκανε εντύπωση είναι το πόσο δε μου έλλειψαν όλα αυτά. Απλά μία μέρα ξύπνησα και δεν μου ήρθε να καταναλώσω οτιδήποτε από αυτά. Να φανταστείς ότι τρώνε οι υπόλοιποι μεζεδάκια και λιχουδιές, αλλά εγώ δεν συγκινούμαι! Και να φανταστείς ότι κάποτε θα τσιμπούσα και από τα πιάτα των άλλων "έτσι για τη γεύση"! Περνάω έξω από σουβλατζίδικο και δε με πιάνει η γνωστή λιγούρα! Απίστευτο!

Το δεύτερο που μου έκανε εντύπωση παρατηρώντας τον εαυτό μου, είναι ότι μέσα σε μια-δυό μέρες ένιωσα να ξύπνησα από λήθαργο. Ο καφές, παρόλο που δεν παχαίνει παρά μόνο αν βάλεις ζάχαρη αλλά τον έκοψα στα πλαίσια της γενικότερης αποτοξίνωσης, είναι τελικά ψυχοτρόπος ουσία και θολώνει την κρίση του ανθρώπου. Φυσικά, μπορεί να μην ευθύνεται μόνον ο καφές αλλά και η ζάχαρη ή το γεγονός ότι αύξησα τα φρούτα και τα λαχανικά, αλλά αποτελεί αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι τελικά υπάρχει ευτυχία χωρίς τον καφέ.

Τέλος, εκείνο στο οποίο δεν περίμενα να δυσκολευτώ είναι να βρώ τρόφιμα που να μην περιέχουν ζάχαρη. Από το ψωμί στον φούρναρη μέχρι τα δημητριακά, τη σάλτσα και τον ντάκο που επιτρέπω στον εαυτό μου που και πού, όλα, όλα μα όλα, έχουν ζάχαρη. Οι μάρκες που δεν χρησιμοποιούν ζάχαρη ή σιρόπι ή "μέλι" ή όλα αυτά μαζί, μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Για αυτό κι εγώ τα έκοψα και τελείωσε η υπόθεση!

Πάντως, είναι ένας μήνας τώρα και είμαι δραστήρια όπως πριν, δύο κιλά ελαφρύτερη αλλά πολύ πιο ευδιάθετη και πολύ πιο "ξύπνια" στην καθημερινότητά μου. Κυριολεκτικά σα να ξύπνησα από λήθαργο.

Ποιός να το'λεγε!

2 σχόλια:

VAD είπε...

Μπράβο!!!Αν συνεχισεις ετσι,θα γινεις σαν τα πάλαι ποτέ καράβια σου :)

Unknown είπε...

Ο σύζυξ άρχισε από τώρα να με λέει περιπαιχτικά "Νίκη Κάρτσωνα"

Αλλά θα σας δείξω εγώ!
Σε ένα μήνα θα τρίβετε τα μάτια σας!