Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Ντισκλέημερ (μιλημένα-ξηγημένα)

Επειδή τώρα στις γιορτές όλοι επιστρέφουν στα πάτρια εδάφη, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω το εξής.

  1. Αν έχω πολύ καιρό να σας δώ
  2. Αν φοράτε γυαλιά ηλίου, ειδικά εκείνα τα τεράστια στρογγυλά που είναι της μόδας
  3. Αν είστε μέσα σε αυτοκίνητο, κινούμενο ή στατικό
  4. Αν είμαι μέσα σε αυτοκίνητο, κινούμενο ή στατικό
  5. Αν έχετε αλλάξει χτένισμα
  6. Αν έχετε βάψει τα μαλλιά σας
  7. Αν φοράτε καπέλο, σκούφο κτλ
  8. Αν κρατάτε ανοικτή ομπρέλα
  9. Αν έχετε πάρει ή χάσει πολλά κιλά
  10. Αν είμαι πολύ βιαστική
  11. Αν έχω πολλά στο μυαλό μου
  12. Αν έχω τα παιδιά μαζί μου
  13. Αν έχω βιβλίο μαζί μου
  14. Αν έχει πολλή κίνηση
  15. Αν δεν είστε ακριβώς μπροστά μου  να με κοιτάτε κατά πρόσωπο
...μην περιμένετε να σας αναγνωρίσω. Αν με δείτε και δεν σας μιλήσω, τότε πάρτε το θάρρος και μιλήστε μου γιατί σίγουρα θα βρίσκομαι στην κοσμάρα μου, όπως τα τελευταία 40 χρόνια.

Για αυτό, αν δε σας δώ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΈΤΟΣ


2 σχόλια:

Georgina είπε...

Χρόνια πολλά Αθηνά! Απόκριες έφερες όμως! :) Φιλιά πολλά!

Unknown είπε...

χαχαχα
φιλάκια, φιλενάδα!