Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Η Ξαστεριά στην Ελλάδα (πότε θα κάνει;)

Δεν θέλω προγράμματα ενίσχυσης ανέργων, ούτε φιλανθρωπίες, ούτε προγράμματα σίτισης άπορων, ούτε έρανους, γιατί στην ουσία με αυτόν τον τρόπο οι πλούσιοι αναγκάζουν τον φτωχό να σηκώσει το οικονομικό βάρος των οικονομικών εγκλημάτων τους. Στην ουσία διαιωνίζοντας έτσι την κοινωνική αδικία.

Αντί για αυτά θέλω ένα σύστημα που θα επιτρέπει δίκαια να ζεί ο κάθε άνθρωπος από τη δουλειά του με αξιοπρέπεια. Θέλω οργάνωση της κοινωνίας και της οικονομίας τέτοια, που αν θέλω να παράγω κάτι, να μην με φορολογήσει μέχρι θανάτου το κράτος. Θέλω να υπάρχουν οι μεγαλο-εταιρείες, για να μου φέρνουν το σαμπουάν στο ράφι, μιας και δεν ξέρω να το φτιάξω μόνη μου, αλλά θέλω και να βγάζω κέρδος αν σκάψω το χωράφι μου να βγάλω καρπούς ή αν αρμέξω τα πρόβατά μου να βγάλω γάλα. Θέλω να με αξιολογήσουν, όχι τα τσιράκια του υπουργού, αλλά άνθρωποι που είναι ανεξάρτητοι και πραγματικοί ειδήμονες και όχι διεφθαρμένοι. Θέλω οι εισφορές μου, που δεν είναι και λίγες, να μου επιστρέφουν σε υπηρεσίες και υποδομές, και όχι να δίνω το μισό μου μεροκάματο για να παίρνει 16 μισθούς συν προνόμια ο βουλευτής, τη στιγμή που στα νοσοκομεία δεν έχουν ούτε τσιρότο. Θέλω τα τέλη κυκλοφορίας μου να γίνονται καλοί δρόμοι και όχι να δίνω τέλη κυκλοφορίας αλλά μετά να δίνω στις και ιδιωτικές κατασκευαστικές τρία ευρώ διόδια χωρίς καν τη δυνατότητα έκπτωσης για συχνούς πελάτες.

Θέλω να υπάρχει ο δικηγόρος ή ο πολιτικός μηχανικός στο ωραίο του γραφειάκι, με το ωραίο κοστουμάκι και την πόζα του, για να μελετά  καθιστός τους νόμους ώστε να με βοηθάει όταν έχω πρόβλημα, αλλά αν αυτός ο δικηγόρος ή πολιτικός μηχανικός μου φάει την περιουσία ή αν φοροδιαφεύγει τότε θέλω και να τιμωρείται, αντί να καλύπτεται. Και σε καμμία περίπτωση όταν λέω θέλω να υπάρχει ο δικηγόρος, δεν εννοώ "θέλω να μένει αφορολόγητος και να προστατεύεται ώστε όσο άχρηστος και αν είναι να βγάζει δέκα φορές από εμένα" Αντιθέτως, θέλω να μην προστατεύεται ούτε να έχει κλειστό το επάγγελμα, ώστε να επιζεί αυτός που δικηγορεύει καλά ή χτίζει καλά σπίτια, αντί να μπορεί το κάθε λαμόγιο να παριστάνει τον καμπόσο πάνω στις απάτες.

Και το ίδιο θέλω και από τον πολιτικό, που υποτίθεται ότι τον πληρώνω για να με εκπροσωπεί και μου ρυθμίζει την πολιτεία που ζω, αλλά αυτός τις γνώσεις που υποτίθεται ότι έχει τις χρησιμοποιεί για να δίνει προνόμια στον εαυτό του. Αυτός ο πολιτικός πρέπει να τιμωρηθεί.

Θέλω αν ένας Έλληνας έχει μία καλή ιδέα να μπορεί να την αξιοποιήσει στην Ελλάδα, και όχι να πρέπει να βγεί μετανάστης για να μην του πιούνε το αίμα οι ημέτεροι μιζαδόροι.

Θέλω πολιτικούς φιλΈλληνες, δηλαδή να αγαπάνε τον Έλληνα. Γιατί αν αγαπάς κάποιον, τότε δεν μπορείς να κάνεις όλες αυτές τις βρωμιές. Αν αγαπούσες, για παράδειγμα τον Έλληνα, δεν θα φορολογύσες τα παιδιά και την φακή που τρώει, για να αφήσεις ελεύθερα τα οφσόρ και τα φαγανά  παιδιά των κομμάτων. Αν αγαπούσες τον Έλληνα, δεν θα έβγαινες στα κανάλια να τον περιπαίζεις με προσχηματικές δικαιολογίες και επικοινωνιακά τεχνάσματα.

Δεν θέλω προγράμματα ενίσχυσης ανέργων, ούτε φιλανθρωπίες, ούτε προγράμματα σίτισης άπορων.
Θέλω σωστό κράτος.


2 σχόλια:

αθεόφοβος είπε...

Σε τρία τέρμινα θα το έχεις!
Χρόνια σου πολλά!

Unknown είπε...

Χρόνια σου πολλά κι εσένα , αγαπημένε μας αθεόφοβε!