Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

Ας απαντήσουν οι Ευρωπαίοι

Κάποιοι υποστηρίζουν ότι οι Έλληνες πολιτικοί λένε ψέμματα και ότι οι ξένοι έχουν δίκιο και ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος.

Εγώ λέω όλα αυτά είναι τρίχες, και μάλιστα από ανατομικά δυσπρόσιτο σημείο, διότι όταν τα σχεδίαζαν όλα αυτά οι παντρισμέγιστοι φωστήρες της Ευρώπης δεν μας είπαν τι σχέδια είχαν, αλλά μας φλόμωσαν με φούμαρα περί ανθρωπιστικής Ευρώπης και πολιτισμού και όλα αυτά.

Επίσης αυτό που το λένε αυτό, περί ανειλικρίνειας των πολιτικών, είναι στην πλειοψηφεία τους
δεξιοί.
Σύμπτωση;
Δεν το νομίζω!

Γιατί, ας πούμε, δεν το έλεγαν αυτό τα δυόμισι χρόνια που ο Σαμαράς δεν έκανε ΤΙΠΟΤΑ;;;
ΤΟΤΕ ΛΕΓΑΝΕ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ; ΠΟΥ ΉΣΑΣΤΑΝ ΤΟΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ;;;;;

ΟΤΑΝ ΕΡΙΧΝΑΝ ΒΙΟΤΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΙΧΑΝ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΦΥΓΑΔΕΥΑΝ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΥΣ ΕΛΕΓΑΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΣΤΡΩΜΜΑΤΑ ΛΕΝΕ ΨΕΜΜΑΤΑ;

ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΜΑΣ;


Ας μου απαντήσουν το λοιπόν, αυτοί οι υποστηρικτές της ΝΔ στο εξής ερώτημα.

Αν το γάλα κοστίζει 1,5 ευρώ και χρειάζεσαι ένα κιλό την ημέρα, τότε 1,5 επί 30 ίσον  45.
Αν η βενζίνη έχει το κόστος που έχει στις διάφορες περιοχές και μέσες άκδρες θες 250 ευρώ
ΑΝ το ενοίκιο κυμαίνεται σε όχι λιγότερο από 250 ευρώ κατά μέσο όρο.
Αν το ρεύμα κοστίζει γύρω στα 300 ευρώ το μήνα κατά μέσο όρο
Αν η θέρμανση με οποιονδήποτε τρόπο κοστίζει όχι λιγότερο από 100 το μήνα κατά μέσο όρο
Τότε χωρίς τα άλλα έξοδα (ένδυση, διατροφή, περίθαλψη, πολιτισμός, δάνεια, εισφορές, παιδεία) που είναι εξίσου σημαντικά, τότε ξαναλέω χωρίς αυτά, ο κάθε άνθρωπος χρειάζεται 945 ευρώ.

Άρα, αν δεν ρίξουν τιμές οι πολυεθνικές, βάσει ποιας λογικής πρέπει ο βασικός να πέσει κάτω από αυτό που είναι σήμερα;

Εξηγήστε μου εσείς οι πατριώτες, που λέτε ότι ο Τσίπρας πρέπει να υπογράψει ό,τι του δώσουν και εξηγήστε μου γιατί οι ελιτίστες υποστηρίζουν πέρα από κάθε λογική ότι αυτά είναι αναπτυξιακά μέτρα που θα λύσουν το πρόβλημα της Ελλάδας τη στιγμή που δεν επιτρέπουν να ελεγχθούν οι ευρω-παράνομοι, που τα προνόμια των ισχυρών καλά κρατούν και τη στιγμή που άλλες χώρες της Ευρώπης σπαταλούν χρήματα σε επιδόματα και πολυτέλειες;

Γιατί κύριοι Ευρωπαίοι ΥΠΟΧΡΕΩΣΑΤΕ τους Έλληνες να υπογράψουν καταστροφικές συμβάσεις για την παραγωγική δομή της χώρας ώστε να προωθήσετε τα δικά σας προϊόντα, γερμανικά μηχανήματα και σβύστρες, γαλλικά γαλακτοκομικά, ιταλικά αυτοκίνητα, ισπανικό λάδι (τις ποσοστώσεις μου μέσα) ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΊΜΑΣΤΕ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΙ;

Να βάλετε την Ευρώπη σας εκεί που σας ευχαριστεί περισσότερο, αν αυτό είναι που θέλετε, έναν φτωχό αποδιοπομπαίο τράγο.

Αν, σύμφωνα με τους υποστηρικτές του δόγματος "καλά να πάθετε Ελληναράδες", Παναγιώτη, Στέφανε, Χρήστο, Νίκο, και λοιποί, τότε θα ήθελα να κοιτάξετε στις δηλώσεις των ευρωπαίων αξιωματούχων και να μου πείτε σε ποιό σημείο βλέπετε κάτι που να ενισχύει την ιδέα ότι αν κάνουμε αυτά που λένε, τότε θα γίνουμε παραγωγικότεροι και αποτελεσματικότεροι.

Βασικά, πείτε μου, αφού εγώ έχω τόσο άδικο και μου λείπει η ενημέρωση και η γνώση, τί ακριβώς εννοούν οι Ευρωπαίοι και ποιό ακριβώς είναι το σχέδιό τους. Σε τί αποσκοπούν και ποιά είναι η φιλοσοφία που διαπνέει το σχέδιο αυτό; Γιατί εγώ, με όσα ξέρω, δεν βλέπω ούτε ανάπτυξη, ούτε ενθάρρυνση της παραγωγικότητας, ούτε δικαιοσύνη, ούτε ειλικρίνεια.

Αυτό που ζητώ είναι να απευθυνθεί στους Έλληνες ο Ευρωπαίος που ζητά αυτά τα μέτρα, να μας πεί ακριβώς ποιά είναι (μιας και λέτε ότι ο Τσίπρας ψεύδεται ενώ ο Σαμαράς όχι) αναλυτικά και με όλα τα στοιχεία, τις προβλέψεις, τους υπολογισμούς και τις προοπτικές.

Γιατί ως τώρα αυτά που μου ζητάνε εκτός από παράλογα, ακούγονται και τρομερά ασύμφορα για εμένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: