Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

Λιανά ( περάστε να πάρετε το βραβείο σας)

Το ξέρω ότι ξέρετε, ωστόσο θα τα πω και επισήμως για να μη μου λέτε μετά ότι δε σας το είπα.

Οι λόγοι που δεν εμπιστεύομαι τους ξένους, τους δανειστές όπως λένε και στα δελτία, είναι πάρα, μα πάρα πολλοί.

Πρώτον και κύριο, το κυριότερο όσων θα ακολουθήσουν, είναι ότι έχουν πολύ καλές σχέσεις με τους άνθρωπους που πρόδωσαν την Ελλάδα, που  την ξεζούμισαν για δικό τους ώφελος, που την μετέτρεψαν από χώρα με δυνατότητες σε ανήμπορο σκλάβο που αργοπεθαίνει στο χώμα. Για να το θέσω πιο συγκεκριμένα, δεν μπορώ να διανοηθώ γιατί κάποιος θα χαρακτήριζε τον Μητσοτάκη καλό πολιτικό και επιτυχημένο διαπραγματευτή, αν δεν ανήκε και ο ίδιος στην ίδια συνομωταξία. Γιατί ο Μητσοτάκης ούτε με αξιοκρατικά κριτήρια μπήκε στη θέση που είναι, ούτε μπορείς να πείς ότι πρόκειται για κανέναν τιτάνα της διανόησης, ούτε από πολιτικής απόψεως έχει να επιδείξει τίποτα
εξόν από κάποια διασκεδαστικά στιγμιότυπα, ανάξια μνημόνευσης ωστόσο, ακόμα και αυτά.

Άρα, όταν μου λες ο Σαμαράς και ο Μητσοτάκης και ο Βενιζέλος είναι καλοί, τότε αμέσως συμπεραίνω ότι είσαι κι εσύ σαν τα μούτρα τους, ο θεός να μας φυλάει.

Δεύτερον, και αμέσως κυριότερο, δε μου λες απολύτως τίποτα  που να μου αρέσει.
Μου λες ότι όλα θα ιδιωτικοποιηθούν ότι θα ανεβάσεις τον φπα στα πάντα, και ότι με αυτές τις συνθήκες όπου όλες οι τιμές θα εκτοξευθούν στα ανεμοδαρμένα ύψη, ο μισθός μου θα είναι 400 ευρώ και η σύνταξή μου 300. Να πας να κοιμηθείς, μεγάλε, με αυτές τις  φαεινές ιδέες. Τόσοι ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ με κάτι πτυχία ΝΑΑΑΑ,  τόσες ώρες και τόσους μήνες, αυτή τη λύση βρήκατε; Αυτό το ήξερα κι εγώ ρε μεγάλε, δε χρειαζότανε να σε πληρώνουμε εκατοσταριές τα χιλιάρικα για να μας το πείς, ελίτ κι μύδια τούμπανα!

Πες μου πως εγώ θα πειστώ να μείνω στην Ευρώπη με αυτά τα δεδομένα. Εσύ θα έμενες; Θα μπορούσες να μείνεις αν είχες παιδιά, και ο μισθός ήταν 400 και το κόστος ζωής ήταν στα 1700, όπως είναι τώρα, και στα 2500 όπως θα γίνει αν σας ακούσουμε;

Ακόμα χειρότερα, μου λες ότι για να είσαι σίγουρος ότι θα σε αποπληρώσω, πρέπει να με φορολογήσεις έτσι ώστε να κλείσει η επιχείρησή μου. Με συγχωρείς και πάλι, αλλά μαλακία δεν είναι αυτό; Πως θα σε αποπληρώσω αν δεν έχω δουλειά, όχι μόνο τώρα, αλλά στο διηνεκές, γιατί έτσι όπως τα έκανες εσύ και οι ευρωπαρέα σου, ούτε οι πρόσφυγες δε θέλουν να μείνουν στην Ελλάδα, πόσο μάλλον οι σώφρονες, νουνεχείς επιχειρηματίες;

Περιμένω εξηγήσεις εδώ και πέντε χρόνια, εξηγήσεις που δεν έχουν δοθεί και όποτε κάποιος επιμένει, η μόνη απάντηση από τους Ευρωπαίους είναι "Κάντε ότι σας λέμε για να πάρετε λεφτά να μας πληρώσετε".

Όχι.

Όχι.

Και πάλι όχι. Αυτή δεν είναι απάντηση, αυτό δεν είναι τίποτα. Αυτό είναι μίσος.

Τρίτον, βλέπω το σακσεσσ στόρι των άλλων χωρών και δεν νομίζω ότι εκεί θέλω να καταλήξω. Θέλω να πω, ο αδερφός μου που μένει Αγγλία κάνει δύο δουλειές, αυτός και η γυναίκα του, απλά και μόνο για να βγάλουν το μήνα, χωρίς να έχουν παιδιά και χωρίς να κάνουν μεγάλη ζωή: δουλειά-σπίτι-δουλειά. Τί σακσεςς είναι αυτό; Αντίστοιχες ιστορίες ακούω και από  άλλες, επιτυχημένες (κατά τα δελτία ειδήσεων) χώρες, και δε μου αρέσουν καθόλου.

Τέταρτον, Δεν ευθύνομαι εγώ για όλα αυτά, αλλά μου ζητούν να πληρώσω με τη ζωή μου. Μου λένε να μείνω χωρίς περίθαλψη, χωρίς παιδεία, χωρίς πρόσβαση σε αγαθά, επειδή αυτοί, οι ευρώπη μαζί με τα ελληνικά προδοτικά σιχάματα, μητσοτακέικο, παπανδρέικο, κοκ, τα κάνανε μαντάρα κλέβοντας από όλες τις μπάντες. Γιατί περί αυτού πρόκειται. Αυτό είναι η κρίση, σου λέει ο πολιτικός "ξέρεις, τα φάγαμε και τώρα δεν περισσεύουν για τίποτα άλλο, φέρε τα δικά σου".
Για άλλη μία φορα να πας να κοιμηθείς, σου συνιστώ. Τόσοι έξυπνοι άνθρωποι είσαστε κεί πέρα, όλοι με τις πτυχιάρες σας όπως προαναφέρθηκε, καθήστε, βρείτε τα, κανονίστε τι θα κάνετε, αλλά θα λύσετε αυτό το πρόβλημα που εσείς δημιουργήσατε, ώστε να μην την πληρώσω εγώ περισσότερο από ότι έχω ήδη πληρώσει.

Γιατί ξέρεις κάτι: Εγώ ούτε δάνειο ήθελα να πάρω, ούτε να έχω χρέη ήθελα, ούτε είχα κανέναν καημό να μείνω άνεργη. Εσείς με κυνηγούσατε "πάρε δάνειο" και τα κανονίσατε όλα ώστε να μην μπορώ να ζήσω χωρίς το ρημάδι το δάνειο, με εξωθήσατε με οικονομικά κόλπα να το πάρω και τώρα μου λέτε "ουπς, λάθος, τώρα βγες στο δρόμο και ζήσε χωρίς ψωμί γιατί θα ανεβάσω το φπα στο 3000".

Όχι. Nope. нет.

Πες μου σε τί θα με ωφελήσει το καλό της χώρας, αν φέτος αρρωστήσω και δεν έχω να πάω σε γιατρό, αν δεν έχω για θέρμανση και αν δεν έχω να ζήσω. Σε τί θα με ωφελήσει αν κλείσει η επιχείρησή μου αλλά το λαμόγιο βγεί ασπροπρόσωπο; Τι σημασία θα έχει το μέλλον αν πεθάνω σε κάποια εντατική χωρίς νοσοκόμα φέτος;

Πες μου τί έχω να κερδίσω από όλη αυτή την υπόθεση.
Για όλα αυτά τα έξυπνα, πάρε και ένα λουκάνικο.


Δεν υπάρχουν σχόλια: